Helkär i den här killen fortfarande efter 8 månader.

Det handlar inte om vad som gör dig till en morgonmänniska. Utan vem.

 

Det som gör mig till en morgonmänniska är när jag ligger i din famn och smeker din rygg. Det är när du ler i sömnen när jag kryper intill. Det är hur du kan vakna med ett ryck, se att jag ligger utan täcke, kasta täcket över mig och sen nöjt somna om. Det är när jag säger att jag ska åka och du kysser mig överallt för att jag inte ska gå. Det är när du gör hela mitt hår till ett välplanerat trassel. Det är när jag får rita mönster på din rygg med mitt pekfinger i väntan på en morgonkyss.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0