Vad som har hänt under den senaste tiden

Var ute och åkte med mor för att besöka de flesta gårdsbutikerna i Halland och fick därigenom smaka på den godaste räksalladen någonsin! Fikade även i det gröna med underbar servis.

 
 
Därefter har jag i sedvanlig ordning varit på Fegenfesten:

(Den som däckar först får man stapla på!)


Fick en kommentar av en liten kille på jobbet:
"Du måste vara viktig!"
"Varför tror du det?"
"Du har ju två telefoner, två pennor och två såna gula (knivar)!"
Han har koll, det märker ju jag!
 
 
Fick i veckan även reda på att jag kommer flytta till stan till hösten för att plugga och då gör jag som jag alltid gör, njuta extra mycket av Hallands skogar. (Har rätt fina vägar hem från jobbet ibland):

 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ska du flytta?? Vilken stad och vad ska du plugga?? :D

2015-05-24 @ 21:09:28
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0