Sen fyllde jag 20 bast






Sicken sanslöst bra dag! Hade öppet hus för att jag fyller jämnt och höftade högt med att det skulle komma kanske 25 pers. Kom 32!! Magiskt! 
I present av mina galna jobbkompisar fick jag legomotorcykeln inslagen i enkronorna (se ovan) haha. Sjuka LIVSARE! Nåväl, sen har jag fått skissen på min nästa tatuering, en bok om svenska traditioner, stötdämpare till bilen, blommor, spraygrädde (sjukt goa kompisar!), raggsockar och en mössa. Samt pengar till de kommande mc-kortet. Och icke att förglömma, en guide över Stockholm nu när jag ska flytta dit! Utmärkt present! 

Så vad är jag gladast över? Uppvaktningen helt klart. Kom vänner långväga ifrån, halva mitt gäng 50åringar som jag inte träffat på massa år, gamla klasskompisar, släktingar och inte att förglömma: mina sjukt goa jobbkompisar. Som sagt: sanslöst bra dag! Måste bero på att farmor manglade duken, ja så är det nog.

Nyss avslutade jag min första dag som 20 med Madagaskar filmen tillsammans med min fru. Strålande! Så jävla lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0