Jag kan fan allt, utom slalom

Är det någon mer än jag som tittade på "teckenlådan" som liten? Ett program om ett par kompisar som bodde ihop med en talade hund och alla talade teckenspråk med varandra? Jag gjorde det i alla fall. Och i detta programmet intervjuade dem en gång en skogsmaskinsförare (precis som min far). Där frågade dem honom "hur många träd avverkar du i timmen?" Just den meningen på teckenspråk har jag aldrig glömt av någon outgrundlig anledning. 

Och sen dess har jag alltid fascinerats av teckenspråk så när mor en vacker dag förra året nämnde att hon hade tyckt det var roligt att kunna teckenspråk beslöt vi oss för att söka till en teckenspråkskurs. Den vändan kom vi tyvärr inte med. Men i måndags gjorde vi det! Så i måndags for vi till Kungälv fyllda av förväntningar.


Och nog uppfylldes dem förväntningarna till Max! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0