Instagram @friedass

Och vilken helg det har varit sen då! Jag har hetsfärgat håret, umgåtts med min pojkvän, jobbat, bowlat, druckit självlysande gin&tonic, hånglat på ett biljardbord, bränt gummi mot hjulhuset, stått i ösregn och halsat cider, tappat bort chauffören, dansat riverdance på krogen med bästa vän. Stillsamt avslutat krogrundan med en äcklig pizza och trevligt folk. I söndags trotsade vi bakfyllan och gick ut och sköt lerduvor. Tyvärr är kvinnor som sprit, dem ska inte brukas samtidigt som vapen så jag inhalerade testosteronet mina bästa vänner och min pojkvän utsöndrade istället. Lite smidigt rundande vi av helgen med att gå upp asatidigt för att bli varse om att donken inte öppnar förrän vid 06. Och så kom jag hem med en jättestor gosig tröja igår, aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0