Dag 1 - En ny bild på mig + 5 fakta

 
1. Hela mitt namn är Hanna Frida Berglund, HFB - som förövrigt var mitt nick på lunarstorm back in the days.
2. Jag älskar färg, mest grönt och blått. FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA FINT.
3. När jag duschar får jag värmeutslag, när jag är i solen får jag solexem och när jag sover för varmt kan jag inte andas - sådär ja, nu kan ni lönnmörda mig också!
4. Jag är förhållandevis små händer, fötter och huvud.
5. Jag saknar tiderna när jag och min bror gick till grannen och hoppade studsmatta. Det var roligt. Och längesen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Riktigt tjusig frisyr och hårfärg Frida! :D

Svar: Tack du :)
Frida

2013-03-08 @ 09:24:37
URL: http://lovisasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0