Liten kvick presentation

Hej! 
Mitt namn är Frida och jag bor en bit ut i skogen i Halland där bussen slutade gå år 2001 och lanthandeln i grannbyn går i konkurs och startas upp om vartannat. Vi har en badsjö, en kyrka och en bygdegård. När jag var liten hade vi får, kor, häst, hund, katt, höns och grisar men detta lades ner när mina föräldrar skildes vilket inträffade för tre år sedan. 
 
Jag är en hyfsat lugn 18 åring som värderar mitt bilkörkort högre än min vänsterarm samtidigt som jag är sjukt konservativ. Jag kollar fortfarande på VHS och köper hem cd-skivor samtidigt som jag har svårt för förändringar som jag själv inte skapar. Doften av bensin och känslan av skit under naglarna är något jag föredrar, helst i sällskap med min underbara pappa och mina bröder. Ola-Conny är min arbetskollega och en arg finne min favoritlärare när jag studerar film på heltid. Svårigheter med att sova med öppen dörr och behovet att att läsa tidningen baklänges är bara några av mina tvångsmässiga beteenden. 
 
Hugh Jackman och Chris Hemsworth kan vara detta vackraste killarna på denna planet. 
 
Och ja just det, jag är singel på heltid också! 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

Vacker ♥

2013-06-24 @ 07:49:30
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0