NOSTALGI - 2008

Under 2008 köpte jag min alldeles egna kamera, en Sony såklart, för mina julklappspengar och det resulterade i att jag ständigt gick runt med ett 10-pack AA-batterier och kameran i fickan.
 
Mamma och ett par andra drog ihop ett mc-gäng för att slippa köra själv vilket resulterade i åtskilda män i läderjackor och träsmak i röven.
 
Vi hade en underbar lite västgötaspets vid namn Freja som aldrig höll käften men var otroligt rolig att leka med.
 
Jag var även mycket med min älskade vän Mari under detta år. Vi var ute och gick med Molle och bara var, det är dagar jag saknar.
 
Spendera otroligt många timmar på vår älskade fyrhjuling Lotta också. Det var nog det jag älskade mest i livet under det året. Det var fantastiskt jävla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0