Vad hände på lovet?

Under lovet har jag träffat gamla bekanta, ätit en stor kastrull full med chokladpudding etc.
Fick tårta av Mickan innan vi spelade kort med Jennifer, Bomme, Theo och Fanny också. Detta var dagen innan jag åkte till halkbanan för risktvåan!
 
 
När jag sedan vaknar upp efter en natt i Fannys soffan gick jag till bilskolan för att delta i risktvåan som innebär bilinställningar och hur man agerar under halt väglag.  DETTA VAR JU LÄTT DET ROLIGASTE I UTBILDNINGEN. HOPPAS ALLA TAGGAR ATT TA KÖRKORT!
 

Ah vi hängde uppochner i en bil, åkte i 7 km/h och krockade, sladdade lite... och så vidare!

Seeeen drog jag till älsklingen ett par dagar. Älskade det. Fett mysigt. Fick ett jättefint armband av min svärmor. Tack så hemskt mycket, Trollmor! (Och Viktojmannen förstås).
Handgjort, måttanpassat och asfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0