Mev11

På senaste studentfesten så förfestade vi med delar av klassen som jag aldrig tidigare festat med.
Det kan vara det bästa jag gjort de senaste månaderna (om man bortser från konserter och biobesök). Jag upptäckte sidor av personerna som jag aldrig sett innan och blev genuint lycklig, det var liksom som ett lyckorus hela den aftonen. Det var så härligt att sedan komma tillbaka till skolan och helt självklart sitta ihop i matsalen. Det var liksom bara helt bra.
 
Ville bara berätta det, jag älskar verkligen min klass.

Kommentarer
Postat av: phelicia

Kände exakt samma sak, både när jag hade klassfest i nian och studentfesterna. Det sorgliga är väl att det tog en två år innan man insåg det och det bara är ett halvår kvar. (hallå phelicia din muntergök!!!!!)

2013-12-11 @ 16:28:13
URL: http://betweenheadandhands.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0