Ey yo mannet! Låttips vafan!

Det var ju bedrövligt längesedan det kom in lite musiktips på den häringa sidan.
Jag kommer slänga in lite shuffle från iList och om ni gillar det så kan ni ju subscriba, eller något annat kul som ni spenderar era timmar på internet med!
 
 Jag vill så himla gärna träffa Mimikry. Det här är musik jag kryper upp till i sängen när jag är lite nedstämd. Så underbart gäng.
 
 
 
 
Adept. Nian. Så mycket tid spenderades med min älskling och bättre hälft, Kajsa. Herrejistanes va vi lyssnade sönder Adept.
 
 
Disturbed. Hur många gånger har jag inte skrivit upp era låttexter i mitt block när ensamheten har krupit upp på mig mellan lakanen. Hur många gånger har jag inte skrivit era låttexter på min arm för att hindra mig från att göra något dumt? Det är så mycket kärlek i de här tonerna.
 
 
 
Det är kanske verkar konstigt men jag lyssnar faktiskt på radio. Och när jag gjorde det för ett tag sedan var Millencolin med där. Efter det blev jag lite för fäst vid denna låten:
 

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

At Least Give Me My Dreams Back You Negligent Whore! Både snygg låttitel och bra låt.

2013-12-18 @ 12:19:58
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0