Dag 10 - Mina drömmar

Passande dag att skriva om det här på.
 
Innan kom jag nämligen fram till vad jag vill göra när jag blir äldre. Jag vill ta över pappas hus.
Fast ah, det visste vi ju redan. Något mer? Nä det var bra så tack, var är skedarna?
 
Nä, jag har fler drömmar. Driver bara lite. DET VAR KUL, SKRATTA!
Jag vill odla min egen mat, typ potatis, blåbär osv.
Även ha höns, jag saknar att ha djur som producerar något. Förr hade vi höns, får, kvigor och grisar och det var både roligt och gott. Och jag vill gärna bo själv på gården eller eventuellt med pappa. Jag gillar inte att behöva tänka åt andra och det är något jag gör omedvetet när jag umgås med människor eller är tillsammans med någon.
 
Sen vill jag göra en musikvideo till ett stort band. Det är en av mina största drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0