Åh vilken produktiv dag!

 
Idag vaknade jag 04.40 för att kliva upp och börja jobba vid 06.00. Och jobba gjorde jag, det lovar jag. Efter att ställt mig i hissen och insett min ena underarm blöder så tänkte jag att det får vara nog med chipskartonger idag och gick vidare till att hjälpa Shilo med lösgodiset. Men trots att klockan slog 15.00 så var inte min arbetsdag över...
 
 
Efter en härlig kvällsmat hos morfar med bror och mor drog jag till farmor. Och Åke tog semester. Strul med bränsletillförslen kan vi tänka oss. Hursomhaver så skall det åtgärdas och jag blev hämtad av farmor 500 meter från mitt hus. Egentligen åkte jag till henne för att fotografera hennes hus men det slutade med att jag stod insmord i sågspån efter att ha hjälpt min andra bror och far med deras vedklyvning. 
 
Ah just det, pappa provkörde Åke. Jag tycker om att se min pappa lycklig, jag blir så glad att jag får ont i knät.
Klockan är nu snart tio, time to sleep - det är ju jobb i morgon med! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0