Dag 1: Ett nytaget foto av mig och 15 intressanta fakta.

Mathilda står för bilden som alltid.
 
1. Jag kan inte åka skridskor, har aldrig kunnat.
2. I åttan puttade jag in en av mina klasskompisar i dörrkarmen så han fick tejpa ögonbrynet. Nu är vi asbra vänner och jag är ständigt rädd för att han ska ge igen.
3. När jag var sisådär åtta bast försökte jag och min bror rida på fåren vi hade. De vägrade.
4. Jag kan bara skriva på nätterna, det försvårar det en del om jag får en uppgift i svenskan/engelskan som ska vara inlämnad samma dag.
5. Det bästa jag visste när jag var liten var att köra trehjuling i ladugården och skrämma kvigorna.
 
 
6. Jag har alltid sett upp till små grupper alternativa människor som hänger länge efter skolan. Och nu är jag där själv.
7. Jag stör mig på hur skolan kräver mer och mer av ens energi och folk fortfarande tittar konstigt om man inte har någon hobby förutom skolan. Hurfan ska man hinna/orka med det?
8. När jag var 13-14 gick jag på en fest i stan som slutade med att vi fick objudna gäster, öl i vägguttagen och polisbesök. Mamma åkte snällt och hämtade mig.
9. Det bästa jag visste med facebook när jag skaffade det (back in the days) var att man kunde "gå med i" olika grupper t.ex. "Sorry I'm late, I got attacked by a pokémon in the high grass."
10. Börja på LBS var något av det bästa jag gjort.
 

11. Sen -09 har jag varit lite kär i Robert Pettersson (sångaren i Takida och numera också Stiftelsen.)
12. Jag är så inihelvete rädd för att gå in i väggen igen. För min "to-do-list" blir bara längre och längre.
13. Just nu ligger en jävligt packad kompis till Amme och sover i rummet bredvid. Vakna upp till spyljud? Hell yeah!
14. Det ligger ett wienerbröd i min datorväska.
15. När jag var liten lurade mina bröder ut mig i t-shirt och byxor för att sedan skjuta på mig med soft-air-gun (trots att jag har för mig att det var endast badkläder). Ont gjorde det i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0