Två nya böcker!

Nya böcker.
 
Igår vaknade jag och hade fruktansvärt ont i ryggen, idag är det likadant trots att jag sovit i en annan säng.
Så när jag väl hittade en skön ställning att ligga i så började jag läsa på den vänstra boken "i det tysta" och hittills är min inställning detsamma, böcker är troligtvis alltid bättre på orginalspråket.
Då detta är en brittisk författare så märks det direkt när boken översätts. Men boken i sig själv är great!
Inte kommit längre än till sida 57 dock. Men ändå.
 
Nu ska jag försöka komma upp så jag kan börja plugga och sitta och whinea lite.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Patrik sjöberg boken är grymt bra, enligt mig då hehe ;D

2012-10-18 @ 18:20:13
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0