Dag 17: Det här kan jag inte leva utan.

Blörp. Jag hatar denna frågan. Mest för att jag blir störd på det då att man alltid kan leva utan allting som man anser sig inte kunna leva utan. Musik, filmstjärnor och sina vänner hade man antagligen klarat sig utan. För då visste man inte vad man kunde haft bättre.
 
Men om det är ett standard svar ni vill ha så är det ett standard svar ni ska få!
Here we go!
 
1. Min pappa. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar min pappa.
2. Böcker. Det är så fantastiskt att bara försvinna in i en bra bok i flera timmar, glömma allt och bara försvinna.
3. Åke. För jag älskar verkligen Åke.
4. Mina anteckningsblock. Jag måste skriva, annars imploderar jag.
5. Musik. Aldrig gråtit så mycket av ren och skär lycka som när mina favoritband spelat.
 
There ya go.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Svar: Jaa, ångrar mig nästan lite faktiskt..

2012-10-17 @ 08:49:06
URL: http://yasmine.se
Postat av: Annika

Och såklart din underbara vän Annika, utan hennes visdom och underbara humor skulle du inte leva.. Säkerligen..

Svar: TRUE!
Frida

2012-10-17 @ 13:35:18
URL: http://ihadadreamonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0