Dag 24: Mitt favoritminne.

Låter min bakgrundsbild tala för sig.
 
 
Nja, jag har många favoritminnen. Dock består en hel del av dem av musik/konserter/skivsigneringar etc...
Förra sommaren, 2011 så fick jag krama hela Takida-gänget, det slår rätt stort.
Likaså fick jag se KoRn live vilket också slår förbannat stort.
Och i lördags kramade jag hela Lillasyster-gänget.
 
Men det finns andra minnen också som inte har något med musik att göra, t.ex. när farfar lärde mig att gunga.
Eller när jag och bröderna var iväg med morfar i husvagnen eller när jag gifte mig med Kajsa.
När jag träffade Viktor för första gången, när mina bröder och jag åkte snowracer bakom fyrhjulingen, när jag och pappa åkte och sköt luftgevär varje tisdag, när mamma och jag var i Danmark på bussresa.
Alla gånger jag och Suz kört moped till/från Ullared.
 
Egentligen finns det så otroligt mycket fint att minnas, synd bara att man aldrig tänker på hur bra man har haft det.
 


Kommentarer
Postat av: Sneider

Väldigt true (y) <3

2012-12-02 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0