Fegenfesten 2012

Jag ska försöka beskriva Fegenfesten så kort som möjligt:

Det var lerigt, tillochmed efter en sväng med vattenslangen...


Vi eldade plastbord...


Och förvandlade fotbollsplanen till ett gyttjebad...


Sen söp vi sönder, skrattade, brottades, räddade både skor, människor och husvagnar ur leran, luktade en blandning av mossa, rök, lera, moppe och damm, tog hand om varandra och levde livet! Trots det hann jag även jobba på lördagen och så glad har jag aldrig varit på jobbet innan. Bild på årets t-shirt kommer upp så småningom.

En låt som alltid kommer påminna mig om Fegenfesten 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0