GAH BESLUTSÅNGEST


Black Stone Cherry, Lillasyster, Raubtier, Skindred


Dropkick Murphys, Hardcore Superstar, Hoffmaestro, Magnus Uggla, Arch Enemy, Hatebreed, Lastkaj 14


Mimikry, The unguided, Engel


Sator, Engel


Twisted sister, Nationalteatern


Skitarg, Marilyn Manson

De fetmarkerade är de banden som jag älskar mest av de nämnda. T.ex har jag önskat att se Lillasyster, Skitarg och Engel i flera år. Men det är inte nog. Marilyn Manson är en artist utan dess likhet men det känns som att framträdandet inte riktigt kommer vara i klass med låtarna. Och Dropkick Murphys OH LA LA! Det är nog ett av de bästa banden jag hört på länge.

Så egentligen ser det mest ut som att det blir Peace and Love och Metaltown iår. Dock skulle jag göra mycket för att få se Lillasyster (skulle sett dem för någon månad sen men då kunde jag inte gå p.g.a mina fötter). Hursom, jag får leta de andra bandens enskilda konserter om inte annat.

Kommentarer
Postat av: moa

Jag ska troligtvis också på Metaltown, kommer bli kung! :'D

2012-03-17 @ 17:38:39
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: din mammma (frida)

efter som jag är så bäst så tycker jag att jag ska få hänga med ;)

2012-04-22 @ 03:08:00

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0