Woah.

De senaste inläggen har varit tidsinställda som jag antar att ni förstår... jag har egentligen inte skrivit ett enda inlägg sen den 10de. Inte igår alltså.

Vad har jag att berätta då?
Jag har slutat ettan och får åldersångest för nu börjar fan vuxenlivet närma sig.
Jag har firat sommarlovet med några av världens bästa vänner.
Suz, Sebbe och jag var på Liseberg och såg Björn Kungen Rosenström.
Hedvägen 47 fick ett farväl från mig i lördags för då drog jag hem till fadern min.


När jag kom hem till skogen min så var det grillfest med gamla vänner.
Ooooch nu för tiden spenderar jag största delen av dagen på mitt rum och renoverar. Bilder från detta kommer. lovarrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0