Heh.

Hej översexuella värld.
Jag älskar hur alla och allt börjar spåra ur. Hur alla antar att man ligger med att som rör sig och har ett huvud. Hur en tjej inte kan vara kompis med en kille och hur alla, jag menar alla ska tro att så fort man umgås mycket med någon så är man antagligen ihop eller på gång. Jag har personligen ett flertal underbara killkompisar som jag inte byter ut mot något i världen, utan dem skulle jag inte vara den jag är idag. Verkligen inte. Med dessa killkompisar kan jag vara den jag är och behöver inte klä upp mig, hålla igen en fis eller tacka för maten. Jag älskar mina grabbar. Därför stör det mig något brutalt när personer, helst vuxna, antar att jag ligger med mina bästa vänner. Så sent som idag fick jag höra den kommentaren av en person som jag ändå har respekt för och det är inte första gången denna personen yttrar sig om att jag säkert ligger med min kompis. Dagens utskällning fick denne. Så förbannad jag blev.

Javisst, det kan finnas människor som faktiskt ligger med allt de ser och inte kan ha killkompisar men det betyder inte att jag är likadan. Verkligen inte. Jag vågar inte ens tänka på hur det skulle vara att förlora någon av dessa underbara vänner.

Såatte. Alla som tror att folk knullar runt - Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0