Håret genom året 2011

Jag börjar året och januari med att se ut som jag gjort de senaste månaderna, dvs snelugg, blått/svart hår och sidecut.


I februari besökte jag min fantasifulla frisör som rakade av mitt hår på andra sidan också och en undercut växte fram:


Mars var wannabe februari och jag fortsatte i samma anda som innan med de där blå/svarta håret.


I april tröttnade jag lite på min sidecut så jag drog till frissan som kortade ner allt hår på den sidan och när jag kom hem gjorde jag fantasifullt ett hjärta på sidecuten: (Älskade btw den frisyren och färgerna)


När maj kom till Krogsered orkade jag inte fortsätta på mitt kära hjärta och gjorde som jag gjort tidigare det året - i med blått och svart:


I takt med att solen tittade fram och juni anslöt sig till året så bleknade det blåa och blev mer turkost - ännu en färg jag älskade:


I juli var det dags för förändringar, jag är inte den som håller i en hårfärg för länge, så då blev det lila lugg med coontails samt lila sidecut. Mums.


Så tidigt som i augusti slängde jag in handduken för lila lugg och kastade mig över alla färgtuber här hemma. Resultatet blev en någelunda rainbow (under denna period blev jag kallad prideparad):


September började gå mot sitt slut och att bara färga luggen och sidecuten började bli lite enformigt så jag blev rödtott för en stund:


Oktober var hårets vilomånad slitaget från den röda färgningen uppmärksammades:


Fast i början av november stod jag inte ut längre och attackerade håret med allt blått och grönt jag haft hemma samt de jag och min älskade fru köpt i Göteborg:

Fast jag var ju inte den som tackade nej till gratis hårfärgning så i slutet av november kastade jag mig på ett tåg till Kungsbacka och kom hem med plommonfärgat hår:


I december började förberedelsen inför mitt kommande nyårslöfte och hela håret fick färgen svart:


Så min mening med detta inlägget? BÖRJA FÄRGA HÅRET - DET ÄR NÅGOT AV DET ROLIGASTE SOM FINNS! Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla coolt! :)

2012-01-08 @ 18:52:44
URL: http://malinsjorand.blogg.se/
Postat av: azra

du har skit snyggt hår ! ;)

2012-01-08 @ 21:58:00
URL: http://photosbyea.devote.se
Postat av: moa

Fräna frisyrer du haft :'D

2012-01-14 @ 23:15:39
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0