Finaste låtarna.

Finaste låtarna jag vet (första jag lyssnade på tills den senaste jag hittade):



Reason to cry har betytt så äckligt jävla mycket för mig. Takida har faktiskt överlag räddat mig flera gånger. Det är därför jag går på deras konserter utan kicken. Jag älskar musiken. Tack Takida.



Heartsick
, en av de få låtarna jag börjar gråta till när jag hör den. Herregud, texten är något av det vackraste och pojken jag tänker på när jag hör den är en av de finaste. Den har sin egna lilla plats i min "ledsen"-lista.



Tears don't fall - magisk låt som alltid ligger sist i min "ledsen"-lista. Why? För jag tänker alltid på Suz när jag hör denna och då vet jag att jag kan klara mig igenom detta också.



I wanna go home @ Fegenfesten. Alla blandade känslor bland kompisarna i en låt. Jag gillar den starkt. Och den var fin live.



Delusion, en av de få låtarna jag kan tro att någon inte tycker om. När jag hittade den blev jag kär direkt. Finaste jag har hört sen jag hörde Reason to Cry första gången.



Varje ord i så jävla bra passar in så jävla bra. Det är otroligt. Träffsäkert, bäst och svenskt.



Otroligt. Jag sa ju att nickelbacks senaste album hade slående texter och texten till trying not to love you är enastående.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; aalltsåå, va? D:

2012-01-09 @ 15:07:48
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0