Lite hjälp kanske...?

Blir man inte lite jävla kåt av denna låten? Grymmast.



Det skriker opersonligt om min blogg just nu. Jag vet jag inte har haft den mest mångsidiga uppdateringen på länge men jag har ingen inspiration.
Så därför vänder jag mig till er: Vad vill ni veta? Vill ni veta hur det går med mina nyårslöften? Vill ni veta vad jag planerar inför i sommar? Vill ni veta vad för stora projekt som präglar mitt liv just nu? Mer outfits och sådant? Vill ni veta vad vi jobbar med inom media på gymnasiet just nu? Det är bara att skriva vad ni vill veta, jag ska nog kunna utforma det till ett par fräcka inlägg. Mer bilder kanske? För- och nackdelar med att inte bo hemma på veckorna? Bara kommentera.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Allt det där du gav som förslag lät super! hehe..

2012-02-29 @ 16:18:13
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0