Blablabblablabla

Det finns vissa saker som skrämmer mig.
Tillexempel att större delen av mina kompisar inte tvättar själva, för mig har det varit en självklarhet sen tre år tillbaka. Eller som att folk jag känner aldrig har huggt en gran. På tal om det...
 
Innan, när det blåste s.k friska vindar och snöade så tänkte jag och far att det var bäst att ge sig ut och fånga en gran. And so we did. Båda iförda ståhättekängor, jobbarbyxor och reflexjacka. Det, mina damer och herrar, är ta mig fan kvalitétstid med pappa.
Hursomhelst har jag spenderat kvällen med mina plasthandskar och min hårtimmer.
 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vad är de för hårfärg du har nu egentligen? :O

2012-12-25 @ 11:19:48
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0