Åldersnoja och annat kul.

För snart ett år sedan började jag gymnasiet. Redan då hade jag åldersångest.
Ibland får jag lite lätt panik över att tiden går så otroligt jävla fort. Att jag inte kan kontrollera det som händer.
 
Men det är i och för sig en ganska grov lögn då jag själv har planerat allt fram tills måndagen efter skolan har börjat. Gokart, danmarksresor, tjejträff, marknader, flyttning, festivaler och dylikt står på schemat. På mindre än tre veckor. Men det är nog det som gör att tiden går så fort. För detta sommarlovet har bara glidit ur mina händer utan någon som helst kontroll. Jag minns knappt hur det var att ha en helt oplanerad dag framför mig.
 
Hursomhelst har jag fixat boende till hösten vilket alltid är en tyngd som lyfts av mina axlar. Så så fort jag har tid ska jag börja packa inför färden västerut. Och varför skriver jag ens det här?
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Haha, man behöver inte vara psykiskt sjuk för att tävla och vinna! ;D
Helst skall man ha en blogg som sticker ut, inga
sjukdomar nödvändiga. ;)

2012-08-09 @ 20:02:18
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0