Dag 1 - Tio fakta om mig själv

1. Jag älskar doften av svets.
2. Jag äger inget smink.
3. "If I get sick I want Dr. House."
4. Invidualitet och särprägling är det bästa jag vet. Så trender och dylikt spyr jag på.
5. Jag måste äta min mat jämnt, alltså fem köttbullar och fem potatisar t.ex.
6. Min sovrumsdörr är alltid stängd när jag sover.
7. Jag har aldrig varit i Sveriges huvudstad, men Danmarks däremot.
8. Om jag är stressad ser jag fram emot att slappna av men när jag väl slappnar av blir jag rastlös.
9. Varje dag letar jag efter raggobjekt trots att jag inte gillar förhållanden.
10. House är snart över för alltid, det bränner i mitt hjärta när jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag läste: "Jag älskar doften av svett." ...

2012-04-16 @ 21:35:20
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0