Övervinner jag den, övervinner jag allt.

Som bekant är jag cepejävla dampigt rädd för clowner. Men igår när jag letade skräckfilm kunde jag faktiskt leva med att en clown var med på ett av förslagen. Ja, jag var rädd. Ja, jag la fan handen över sattyget och försökte andas normalt igen. Men i mina ögon var det fan framsteg. Nu sitter jag på min digitaltskapande-lektion och ska göra en glad och en ledsen video med samma bild. (Ni kan få se den sen när den är klar). Anywho försökte jag få fram en läskig stämning och sen slänga in en creepy bild. Då tänkte jag på:



De grisarna är jag så fucking rädd för. Det är det enda läskiga i alla Saw-filmer. Och som ni vet är jag nästintill besatt av både tortyrfilmer och skräckfilmer så jag vet om något är läskigt eller inte.
Men om jag övervinner min rädsla för dessa grisarna så kan jag övervinna rädslan för clowner.

So...

Let's...

Fucking...

Do...

THIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0