Dag 1: 10 fakta om mig/presentera mig själv.


Charmerande bild min klasskompis Amanda tog zu heute!

1. Jag har sån inihelvete brutal clownfobi. Lipar fan så fort jag ser fanskapen. Men sen så är ju gränsen mellan charmerande kramdjur och clowner minimal.

2. När någon tar sina händer runt min hals skriker jag och ryser över hela kroppen. Minnerna från när jag var liten är lite väl tydliga. Har även lipat över detta.

3. Jag har lätt för att få människor att prata med mig. Även öppna sig för mig.

4.
Ett av mina största intressen är böcker.

5.
Jag älskar hårfärger och frisyrer. Samt färger överlag. It's wonderful.

6.
Jag jobbar med att sälja korv och hamburgare. Världens tråkigaste jobb, inte. Hehe.

7.
Snart har jag druckit cola minst en gång i veckan i ett år (snart druckit cola varje dag i ett halvår).

8.
Min största inspiration är punken. De människorna vet hur man ska klä sig.

9. Att välja Ljud & Bildskolan i Varberg var nog ett av de bästa valen i mitt liv.

10. Jag saknar pappa. Mest de där två åren vi bodde helt ensamma, bara han och jag. Saknar lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0