Todays!

DAGENS VILL HA: Helg utan arbete.
DAGENS KLÄDSEL: Röd/svart/rutiga byxor, "God hates me"-tischa och gekås-mys-tröja.
DAGENS FRISYR: Samma som alltid.
DAGENS HÄNDELSE: Fick oväntad fika på skolan efter skoltid.
DAGENS LÅT: ROFL - Överallt vi shufflar runt
DAGENS PLANER: Skolan, samhällsuppgiften.
DAGENS SAKNAD: Pappiii
DAGENS DUMMASTE: Eh, jag är pro nog att aldrig göra något fel.
DAGENS DROG: Loooove (mahgad va töntig jag låter)
DAGENS ROLIGASTE: Vinnies hund x)
DAGENS FAVORIT: Suzrich
DAGENS KÖP: Inte spenderat ett öre!
DAGENS GODIS: Kinder-egg!
DAGENS HUMÖR: Underbart jävla övertrött.
DAGENS ORD: "Jag orkar iiiinnntäää"

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0