Safety persons!

Dännisch - Tack för att du finns, det är väldigt svårt att förstå hur jag kunde leva utan dig innan. Du är finns där när jag behöver dig som mest.

JJ - Det är så otroligt skönt att veta att det finns någon där ute som man inte behöver välja ord med när man behöver prata. Bara ring och samtalet flyter på av sig självt.

Suz - Utan dig är jag ingenting. <3

Kajs - Jag skrattar nästan aldrig så mycket med någon som när jag är med dig. Fyfan, älskar dig frun min.

Fanny - Någon som är lättare att prata med får man fan leta efter. Tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ily. <3

2011-11-01 @ 23:52:05
URL: http://skitaggrossismen.tumblr.com/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0