L(ätt)B(ästa)S(kolan)

Igår fick vi tårta och cider av lärarna när vi stannade kvar till fem/sex eller vadfan nu klockan var. Ola fyllde nämligen år och tårta får ju inte bli för gammalt. Absolut inte.

Igår kom jag på en sak till jag gärna vill dela med mig av, nämligen något angående hur jag upplevde att det var att börja på LBS. Jo... nu efter ett par veckor på denna underbara skolan inser jag att jag nästan bara har blivit kompis med killar. Förutom vissa helt jävla underbara tjejer (Michan, Mat-Hilda, Marie, Pierre, Kitteh osv) men ja, stort sätt är det mest killar. Och vet ni? JAG ÄLSKAR DET. Denna skolan, detta folket, dessa lärarna och dessa lektionerna. Fyfan va jag trivs. Göra film, radioprogram på lektionerna och umgås med folk från hela landet på rasterna. Jag har fan aldrig mått såhär bra. Jo... men inte såhär länge. Omg. JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!


FUCK YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0