Kollektivboende!

Angående min gymnasiegång så bor jag i ett radhus med tre andra som ni säkert har förstått redan. Och nu är det ju så att jag har ett jobb som jag åker till varannan vecka och då bor jag hos pappa. Grejen med det är att jag trodde man var tvungen att ta med sig massa skit överallt hela tiden. Men det enda jag tar med mig från Varberg till pappa är hårfön, plattång och mina hörlurar. See? Det är tre saker. Förr tog jag även med mig systemkameran och den extrena hårddisken men... näej. Orkar inte längre.

Bara för att Suz campar i min soffa snor jag hennes bild på mig:


So here we go - mot farsan!

Kommentarer
Postat av: Malin Sjörand

Färgat håret ? :D Va snyggt Gumsen

2011-10-21 @ 18:45:16
URL: http://malinsjorand.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



ha en bra söndag! :)

Kram

2011-10-23 @ 17:09:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0