Dag 6: Min dag.

Min dag har varit (som alla andra denna vecka) oerhört jävla bra. Började med lite engelska som alla i min klass jobbar brutalt långsamt med så jag får sitta där ensam och läsa för att jag redan har gjort allt. Sen var det idrott, fotboll med MUV11 (<- musikproduktions ettorna) och det var askul för till skillnad från min högstadieklass gör ALLA fel här och ALLA skrattar åt det. Vilket är jävligt skönt om dock lite ovant. Sen var det matte som jag tycker är rätt enkelt i och för sig men ja, jag har inte sovit ordentligen på två nätter nu så det gick la som det gick.


Och efter detta: Dagens stora händelse: Skolfoto. Som jag varken gör mig i ordning för eller något liknande. Jag tycker det bara är en kul grej att vi tar kort så man kan behålla och titta på om några år. Man var säkert lika ful som vanligt men det är okej, ingen i min klass försökte se särskilt vacker ut heller!

Och sen var det nog Samhäll som iochförsig är hyfsat intressant men den därina tröttheten ville avliva mig som sagt. (Men det åtgärdade jag när jag kom hem).

Efter skolan skulle precis Jenny cykla hem så jag fick äntligen möta henne, vi har inte setts på fyra månader! Det är galet!

Ah, det var la min dag, i stora drag. Nu blir det nudlar och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0