yeye

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Näj
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja.
hur många har du varit kär i? - 1,5.
är du kär just nu? -  Ja.

- Tio frågor om dig själv
namn? - Fried-ass
när fyller du år? -  27 Maj.
några piercingar? -  nopesnoppe
vad har du på dig just nu? - linne, t-shirt, underkläder, byxor ;)
vilken årstid är bäst? - Vinter ^^
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  Eh. Sova tills jag vaknar, gå upp, prata med pappa, äta frukost, sätta mig på moppen och bara försvinna. Det går gärna vara varmt ute med.
vad tycker du mest om hos dig själv? -  Mitt hår :3
vad är du bra på? -  Umgås.
vem älskar du mest på denna jorden - Min familj, Suz, Kajs och självfallet pajken min.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Sov bäst ensam, sover tryggast med pajken.

- 5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  Suz. Verkligen. Varje jävla fiber av mig.
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla har sina stunder men Kajs ligger jävligt högt :3
vem är snyggast av dina vänner? - Suz har ju en brutal söthet över sig men alla är snygga :>
vem är den du helst har filmkväll med? - Ricke och Theo. Bara för att de är underbara.
vem av dina vänner är mest "evil"-  HAHA jadu. Sebbe skulle jag tro.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Pappi
har du bra kontakt med båda dina förädrar?  Ohyes, bättre med pappa än mamma dock.
vem är farligast i din familj? - Erik. No doubt, för han kör grävmaskin!
vem ser roligast ut i din familj? - Blågrönhåriga tösen ftw
vem är coolast? -  Allihopa, samtidigt.
har ni något husdjur? En hund, zwei katzen und eine Pferd.
vem har du mest gemensamt med? - De e la Erik skulle jau tro.
vem står för underhållningen? -  Erik eller pappi.
vem sover du oftast med? - Vinnie.
roligaste kvällen med familjemedlem? -   Alla de där långa nätterna när jag, Erik och Henke försökte varva skiten ur Guitar hero.

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? -  Eftersom jag skriver detta i förebyggande syfte tar vi allt som hände igår. Jag färgade håret, var i Ullared und war mit meine freund Cbow.
har du varit glad idag? -  totaly!
har du varit ledsen idag? - ne, har inte haft någe anledning te't.
har du gjort något bra idag? - Färgat håret samt tvättat.
vad ska du göra nu? -  Sova egentlige.
har du gjort något dåligt idag? - Noppellidope
vad har du ätit idag? -  mackor, chips, panpizza, godis <- nyttiga dagen ftw!
har du duschat idag? - Näej
är du trött nu? - Lite kanske :3
vad händer imon? -  Jobbelijobbb
går du i skolan? - Yes, but atm Höschtlov.
har du varit i skolan idag? - Näej.


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Trötter.
Är du hungrig nu? - Näej
Vad är klockan nu just nu? -  23.15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen, kamrat, fb

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Sebbe
Vem ringde du senast? -  Bror min (Y)
Vem sms:a till dig senast? - Inger :3
Vem sms:a du till senast? - Inger ^.^


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Eh O.o Söndags kanske?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 22.11

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Både stilen och musiken älskar jag!
Har du sminkat dig idag? - Sminkar mig aldrig?

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Yesch
Vilket är ditt favoritband? - KoRn och tAkiDa kommer alltid ligga högt.
Vad gillar du för musik? -  Främst metalcore men även annat :3


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  Bara gröna och blå linnen har jag fler än 4 st :3
Har du fler än 3 jeans? - Yes.
Har du fler än 5 tröjor? - Ohyes.


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - näj
Använder du wax? - näj
Använder du ögonskugga? -nej
Använder du kajal? - näj
Använder du hårspray? -  näj
Använder du volymspray? - näj
Andänder du mousse?  - näj
Använder du parfym? - Nja. Beror på.
Använder du läppglans/läppstift? - näj
Använder du brunkräm? - näj
Använder du rouge? - VET INTE ENS VAD ALLT ÄR?!
Uppsatt hår eller hängande? - Kan inte sätta upp't? xD
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nja plattar typ varannan.
Duschar du varje dag? - Näej. Varannan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - näj?

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Hyfsat helt okej kär :3
Har du kysst någon idag? - Näej har inte träffat pojken på hela veckan.
Har du ett förhållande? - Mjofan.
Är du romantisk? -  Han är mer romantisk än jag ^^
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jag tycker om Suz, Kajs och resten av min förra klass så yes.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - (Dennis) Vincent.
Hur länge höll det? -  Håller på.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu. Förhållande. Oftast: Singel (friheten gör mig... happie)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej? ffs.
Vem sov du senast bredvid? - Vinnie om inte Suz räknas för hon sov på golvet :3
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Vincent<3
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Näej men de vore la en upplevelse!
När fick du din första kyss? - Enligt Jennifer: 2009 (jag var la 14) enligt mitt nyktra jag: 2010 8 Juli.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 27-28.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Mina bröders flickvänner? Näej, de får de behålla för sig själva.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Inga namn ska någonsin tatueras in förutom släktingars.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? -  Älskar gothtic/emo/scene men allt annat funkar med ;)




Det kan ni ju roa er med medan jag jobbar och äter tårta!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

När fick du din första kyss? - Enligt Jennifer: 2009 (jag var la 14) enligt mitt nyktra jag: 2010 8 Juli.



enligt mig ? :O

2011-11-08 @ 12:00:49
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0