Jag älskar det här!

Åh tackar hjärtligast fröken anonym! Jag får frågor *sparkling eyes*.



1.
Helt spontant tänkte jag Brolle... och eftersom jag inte har sett den däringa DeathNote (med sjukt snygga animesnubbbar i?) som Suz kollar på så säger jag faktiskt Brolle.

NomNomNom.

2. För en natt.... hum... en akutmottagningssköterska. Jag skulle vilja vara med och ta hand om personer som  har varit med om trafikolyckor eller ett barn med vattkoppor. Jag skulle inte vilja vara doktor, det känns som ett för stort ansvar.

3.
Hatar när det händer. x)

Kommentarer
Postat av: Suz

Lol, Light i DeathNote, DROOL.

Hatar när det händer <3

2011-11-10 @ 21:25:47
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-16 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0