Listisi

Du heter: Frida Berglund
Smeknamn: Fried-ass, Friiiiiida, Fjida, Fjemo, Belund, MiniBelund, systerDyster osv osv
Låt som när du är ledsen sörjer till: I wanna go home - Sator
Beroende av: Coca-Cola och folk.
Vad tror folk om dig: Fick för inte så längesedan veta att folk tror att jag slår ner folk, har blivit nerslagen, blir misshandlad hemma och att jag tjuvröker.
Stämmer det: Inte ett jävla något. Jag har aldrig slagit ner någon, har aldrig blivit nerslagen, har aldrig rökt och mina föräldrar är de bästa som finns.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ben, tro det eller ej.
Vad säger du för att imponera på någon: Har ingen aning. Brukar inte försöka imponera på folk.
Hur imponerar man på dig: Man skiter i vad andra tycker, skrattar åt mina skämt och kan allt. Är rätt svårimpad.
Brukar du skratta för dig själv: Nja. Jo, det händer rätt ofta numera.
Var bor du: På en stor fet jävla brulépudding.
Äger du några converse: Två par (Y)
Brukar du bli för full: Brukar alltid vara så jävla trött så det inte krävs så jävla mycket.
Är du allergisk mot något: Sol, värme, rosor och kemtvättade kläder.
När mår du bra: I ett bra sällskap.
Vad saknar du: Alla de stunderna när någon jag älskar har hållt om mig.
Favoritdryck på morgonen: Vatten med multivitaminbrustablett i.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Morgan Alling och Jonathan Davis.
Vad längtar du till: Sommaren som ska spenderas till 99 % i Fagered med allt awesome folk!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Klart som fan! :D
Hur gammal är du: 16 år och två dagar.
Är det okej att gråta: Så länge det inte är för en bitchslap eller något annat töntigt.
När grät du senast: Grät av skratt i fredags.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: It's not a big deal.
Tror du på ett liv efter döden: Nej, varför skulle det då vara lönt att dö?
Har du tandläkarskräck: Inte det minsta.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: För många gånger.
Röker du: Noppelidop.
Hur ofta tränar/motionerar du: Tar trappen ner till köket flera gånger om dagen (Y)
Senaste låt du hörde: Fyllecell - Drängarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0