Klasstischa!

Äntligen, efter ett flertal timmars arbete så tog vi idag ut våra klasströjor. Och såhär blev resultatet:



Front: "Skolan blir aldrig densamma - 9a krossade beta och gamma". Lite av ett internskämt från Cbow's håll från början men fotbollsgrabbarna tog det på blodigt allvar och vann röstningen. P.s Beta och Gamma är parallellklasserna som vi konstant vinner över i skolturneringarna. D.s

Back
: "9A - kan innehålla spår av nötter..." Känner mig lite stolt att jag vann röstningen om ryggtrycket och fick igenom att vi skulle ha smeknamn. Klart det är jag som är Fried-ass! Sexornas uttal </3

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Åh, tusen tack för att du svarade :'D Glad jag blir att du gillar bloggen :')



Vad är det för vän som länkade mig? :'D Vilket roligt sätt att hitta mig på, haha! Och ja, det kommer musiktips framöver, promise!

2011-05-19 @ 20:08:54
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0