Bla bla bla bla....

Sitter på So'n just nu och jobbar med lite historia. Har precis gjort första delen av matte nationella som jag ändå tycker gick... hyfsat okej. Kanske är det för att jag inte är nervös inför prov eftersom jag vet att det inte hjälper mig i min situation överhuvudtaget eller så är det för att jag känner att jag kan en del av det här. Anywho så ska man väl fortsätta dagen som den kommer och i eftermiddag är det ett möte dock inte samma eller liknande som man ska på på söndag.
Det här är nog dubbelt så mycket som jag totalt har skrivit på bloggen på de senaste tio inläggen.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad är det för historia? :P

2011-05-05 @ 12:16:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0