Angående bloggpausen.

Nu har jag egentligen ingen tid över men vafan jag är beroende av min blogg.
Så nu jävlar ska jag lista upp allt som hindrar mig från att blogga denna kommande veckan:

Skolan:
Engelska muntligredovisning - New Zealand
Musikvideo - Bildfördjupningsarbete
Världsdelsresan 16 kapitel - So (är på kapitel 2)
Genetikartikell - No
Textilredovisning - Slöjd
Klassresa 27/5 - 28/5
Packa inför klassresan
Utvecklingssamtalstid
Tillstånd för balavagnen

Utanför skolan:
Se om det går att fira med samtidigt med morsdag hos farmor
Höra av mig till min faster och Vera angående födelsedagsfirandet
Leta lägenhet i VBG
Klippa mig
Hemligt
Leta upp den andra moppemotorn
Yttligare en 16årsfest

Plus att pappa jobbar megalångt bort denna veckan och kommer därför inte hemma på nätterna så jag gör alla vardagliga sysslor plus det han brukar göra (= vattna blommor, ge hunden, köpa mat.)
Plus det så fyller jag år på fredag. Hur fan nu denna veckan ska gå ihop. Halvt panikartat men vafan, jag har redan strykt en grej!
PLUS måste köpa min klänning till balen och på måndag är det Liseberg med bussen.

Tillåten bloggpaus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0