WELL, WELL.

Känner på mig att uppdateringen nu i helgen kommer bli katastrofalt dålig.

Igår var jag, Bolin, Theo, Cbow, Suz, Fanny och Johanna på bio! Filmen hette 127 Hours och jag tyckte att den var bra. Den är nog inte lika bra om man ser den en gång till för då blir det nog för mycket väntan på att det ska hända något, men för att vara första gången jag ser den så tyckte jag faktiskt att den var bra.

Kolla på den! Baserad på en verklig historia.

Idag... i snöovädret hade jag dessa planer:
Lördag: Prisutdelning för skyttet (ÄNTLIGEN!) och övernatta hos Suz med Johanna, Mickan och Cbow samtidigt som vi kollar på finalen på melodifestivalen.
Söndag: Vakna hos Suz, dra till en 80-åringsfest.
Måndag: Kanske fick planerat något med Theo och Sebbe... vi får se...Ja, vi är lediga på måndag as well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0