3. -När jag var liten

10 Saker Som Är Sant Om Mig På 10 Dagar

1. -Vem jag är √
2. -Min familj √
3. -När jag var liten
4. -Saker jag är rädd för
5. -Ett speciellt minne
6. -En pinsam sak
7. -En sorglig sak
8. -En glad sak
9. -Något jag vill göra om
10. -Mitt favoritcitat

När jag var liten var jag rätt ensam. Jag var tyst, ville ligga alla till lags och inte göra något fel någon gång.
Jag hade sjukt svårt för att erkänna att jag inte klarade av vissa saker, jag hade svinsvårt för att säga förlåt.
Jag minns en gång när jag hade slagit en tjej så hon grät... då tog lärarna in mig för att jag skulle säga förlåt och ni anar inte hur mycket det tog emot. Det måste ha varit minst 7 år sedan men jag minns fortfarande svårt det var att säga ett enda ord. Något mer som utmärkte mig när jag var liten? Jag skrattade högt, hade jämt på mig mjukis och rent av älskade Nordman och Roger Pontare. That's me alright.


[Jag och min klassföreståndare Lennart på skolavslutningen i femman.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0