Nöjdtjej_95

Washisqausi. Tjollahopp. Jag är trött något så ofantligt.
Igår (när jag var trött för att jag hade jobbat) drog jag till Sebbe för det var ju övernattningsmojs med klassen där.
Fast... vi blev som högst nio stycken. Av tjugonio. Ibland gör de mig besviken.
Det blev bara vi (+ Ralle och Victor):

Dock åkte Ralle, Victor, Becka, Kajsa och Martin hem. Jag hade också det i tanken med Theo tvingade mig att stanna kvar. Idjut! Närrå...
Så den kvällen slutade med att jag, Theo, Sebbe och Bomme låg i gräset vid lägerelden och snackade skit och lyssnade på musik. Men efter tolv och ett jävla bärande låg vi och alla sakerna i Bommes tält. Jag och Theo tjötade på medan Sebbe och Bomme sov. Dock vaknade allihop vid två och utan att nämna orsaken så gick Sebbe och sov i sin husvagn medan vi andra blev två sovsäckar fattigare och tre personer i en sovsäck gick inte. Det var så kallt så att jag satt och skakade för jag frös så mycket runt tre tiden.  Hursomhelst vaknade vi vid åtta och degade med diverse saker innan Bomme och Theo slutligen drog sig hemåt. Men inte jag nej, jag och Sebbe satt och pratade med Jill i tre timmar. Sen drog vi och åt pizza och efter det åkte jag och farsan till Ullared och köpte mat. Och nu när jag kom hem och satte mig och började skriva detta klev sebbe in i mitt rum, kastade en tia på mig och försvann iväg med min cola. Och still... Creed till den som orkar läsa allt. Pöss häj. Här kommer lite bilder..





[För jag (läs vi, oss och heta) är så heeet så heeeta, kan ingen svalka mig?]




+ Hundratals videos som jag ska (om jag hinner och orkar) redigera ihop i morgon!
Nöj er! Nu måste jag sova, ligger flera timmar efter!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med och tävlar hos mig!

Lycka till och ha en trevlig dag :)

2011-06-04 @ 14:33:46
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0