METAL-FUCKING-TOWN

Hehe... jag sitter här med min KoRn-tischa/ring och -armband och dricker cola på glasflaska. Om man ignorerar det faktum att jag knappt kan röra nacken och har svinigt ont i höften så är allt oerhört jävla underbart faktiskt!




Hehe... fyra festivalarmband... det plockar på sig! Jag har såklart videos och bilder från hela spektaklet men de kommer upp när jag har lust eller så. Jag har bara en sak till att säga: JAG HAR SETT SYSTEM OF A DOWN OCH KORN LIVE! DET HÄNDER JU BARA INTE!

Nu ska jag njuta av minnen och softa! Latero!

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

Sv: va menar du? :o

2011-06-19 @ 16:38:47
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: emeliie

frågestund i bloggen (:



snygg outfit!

2011-06-19 @ 16:50:12
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0