Lite information om vad som försigår nu!

Nu sitter jag vid en annan datan än macen för första gången... iår.
Sista riktiga skoldagen idag då! Sista gången någonsin som jag går till Apelskolan på en tisdag.
Wäh. Jag börjar bli gammal. Jag är rädd. Det var såhär när jag fyllde femton med. Jag var så jävla rädd för att bli äldre. Fast nu ska jag inte deppa ihop för ikväll är det "bal" för alla lärare och nior. Första gången sen min konfirmation som jag trycker ner mig i ett fanskap även kallat klänning. Wäh, trivs inte i det. Förr hade jag däremot kjol 24/7 men det var ju också 10 år sedan. NI får inte någon bild för jag sitter vid fel data. Ska fan sitta vid speldatorn i fortsättningen, denna bärbara är bara... patetisk.

MOT BALEN!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Svar; Har redan en katt som heter Nemo x) Mycket fint namn!

2011-06-08 @ 18:50:55
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0