10 saker ni inte visste om mig...

1. Jag vill ta moppen, flera tusen kronor och sen ge mig av på en resa genom Sverige bara för att träffa alla mina internetkompisar...


2. Den sak jag ogillar mest med mitt utseende är min mage, strax efter det fettet kommer min brutala hårväxt.
3. Jag älskar pocketböcker, både att äga och läsa i.
4. Jag gillar inte abstrakhet (finns det ett ord som heter så? Well i min värld gör det det.) såsom tavlor med knepiga motiv eller oordning.
5. Jag älskar mina bröder så jävla mycket att det fan är sorgligt att jag aldrig säger det till dem.
6. Jag tycker att långa, seniga, mörkhåriga killar som luktar herrparfym och har mörkröst är något av det sexigaste som finns!
 [Google]

7. Jag tycker inte om att alltid behöva ha koll på folk trots att jag älskar att -ja- ha koll.
8. Jag älskar spontana resor och möten med konstiga personer.
9. Mitt meningslösa kämpande med tyskan fick mig att börja hata den.

[flickr.com]

10. Jag har gått ner drygt 7 kilo på det senaste året. Fråga mig inte hur jag har gjort, för jag har fan inte den blekaste!


Inte mitt bästa inlägg men vafan jag har jobbat i två dar. Är rätt tärd. L8ero.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Har också asmycket hår på magen! Hahaha och ryggen/svanken. Och mycket hår på armarna. Men jaja, syns vem min släkting är. - Tha monkey..

Vart jobbar du Btw? :)

2011-07-01 @ 14:20:34
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0