Writing, writing, writing!

Jag är nog rätt alldaglig ändå.
Jag samlar på saker, typ böcker, jag älskar böcker. Det är pure happiness. Och coca-cola saker... massor, mängder.För vanligt folk samlar på saker va? Som frimärken och vykort från alla världens hörn? Eller?
Vanliga människor har en hobby, det har jag med. Träffa folk! Om det räknas som en hobby, how do I know? Jag gillar att skada mig, just känslan av att man kan må bättre än vad jag gör at the moment är grym. Jag tycker om ärr, oavsett var de sitter älskar jag ärr. Det visar att man har varit med om något.  Okej... jag kanske inte är så himla normal då jag i skrivande stund äter en halv gurka. Men det är gott. Visst?

Fast... vad är definitionen av normal? I den engelska ordboken står det: "conforming to the standard or the common type; usual; not abnormal; regular; natural. " Alltså den vanliga typen... hur man ska vara överlag?
Anywho... jag vet inte varför jag sitter och skriver detta överhuvudtaget men jag kände för att skriva så jag gjorde't.
Kommer nog skriva något som är hundratals gånger bättre någon dag som kommer... eller inte. För i morgon börjar jag jobba igen efter att ha varit sjukskriven ett par dagar. Nåväl, nu ska jag äta nudlar och läsa... samma sak som jag har redan har gjort hela dagen men ja. Pöss häi.

Här kommer ett låttips som jag fick från min käre vän Öhlén:


Kommentarer
Postat av: Suz

Inte lagom flummigt inlägg (Y)

2011-07-26 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0