The truth makes everything else look like lies...

Oj... Fried-ass bildlösa blogg känns det som lite... Här händer det inte mycket ser jag.
Men idag cepade min rygg sådäringa nådigt mycket som bara den kan och jag plågades igenom hela förmiddagen innan jag till slut - runt halv fyra tiden - drog till Johanna för att planera Suz kidnappning som inträffar i morgon.
Sen blev det två olika tårtor hos Suz med tanke på att hon fyller år idag! Grattis världens bästa!

Denna svampen är till dig:


Suzrich <3.


Anywho nu funderar jag på att sätta igång en film och vräka i mig popcorn och fundera på vart man ska styra moppe på moppesemester. L8ero!

Kommentarer
Postat av: Suz

Miih, yay <3

2011-07-05 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0