Duck you, Bagge, I'm gonna kvack your soul!

Åh. Det är otroligt va trogna läsare man har på en blogg som halvdör under tiden man själv njuter av friheten av att ha sommarlov och riktigt underbara vänner. Med andra ord bodde Suz, Sebbe och Theo i vanlig ordning hos mig och vi körde kolossalt mycket moped och åt popcorn. Mycket popcorn.

Det var även första gången någonsin som jag blev ens hotad av att bli i puttat i bassängen så jag slängde av mig skärpet, skorna och mobilen och hoppade efter Suz som nyligen blivit islängd. Jag drack även cider under vattnet... det var fränt!

Hursomhelst har jag bara tre bilder och en video att bjuda på men dock inte nu.
De kommer upp någon annan dag... VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0