Eftersom att jag inte hann....

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Otroligt med saker som jag har gjort under 2010.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Klarar jag en och en halv timme till så ja.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Schäfer. Bara, vad jag vet. :3

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, det var jag välsignad ifrån.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland. Men i mina tankar var jag på Hawaii och Sydpolen.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
OHJA. En liknande födelsedag skulle inte sitta fel, turerna till GBG med allt roligt folk, klassen men också känslan av att vara förlåten.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2/1, 10/1, 27/5, 8/7, 10/7.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag har blivit mer accepterad av fler människor. Det känns faktiskt förbannat bra.

9. Största misstaget?
Jag anser att man inte gör misstag, man lär bara sig själv en läxa. Och största läxan var nog att jag inte var kritisk nog.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skadar mig gör jag på varje fest.
Låg i en jävlig influensa på skolavslutningen och dagarna efter det.
Det... var väl det. Eller ja, jag slog ju i benet så jag inte kunde gå i fjol.

11. Bästa köpet?
KoRngrejor och... let's see... nä, det var det.

12. Vad spenderade du mest dina pengar på?
Resor hit och dit. Fan va jag flänger O.o

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor med saker! Stunderna med mina vänner, unika tillfällen med internetbästisar osv.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Heartsick, Runka bulle, Bögarnas fel och givetvis B.Y.O.B och Y'all want a single.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare över lag. Fast jag var jävligt ledsen ett tag men det syns inte.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer kritisk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit mindre Cola... (fast det är så jävla gott).

18. Hur tillbringade du julen?
Samma sak som vanligt. Några timmar vid matbordet och sedan en titt på Kalle Anka.

20. Favoritprogram på TV?
House, Avatar, How I met your mother och Fångarna på fortet.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Alla hat har fan försvunnit, accepterar att folk inte tycker som jag, jävligt stor skillnad mot 2009.

22. Bästa boken du läste i år?
Morgan Allings självbiografi. Så jävla underbar. "Kriget är slut."

23. Största musikaliska upptäckten?
KoRn, System of a Down, Children of Bodom - JAJAMEN jag är seg, men notera att jag är den enda i familjen som lyssnar på bra musik.

24. Något du önskade dig och fick?
Jag fick ju träffa min kärlek tre gånger, sitter aldrig fel, eller hur?

26. Något du önskade dig men inte fick?
En fungerande fucking moped <.<

27. Årets bästa film?
Det vettefan. Robert Gustafsson's kanske...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tog ledigt och drog till Barkaby och träffade Schonazi.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det tror jag fan inte, detta året var oslagbart!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bättre än alla andra år.

31. Vad fick dig att må bra?
Frihet, kompisar, cola och självklart T.O.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Blir inte sugen på kändisar, fattar inte grejen.

33. Vem saknade du?
AmmePamme och farfar, till en hel del.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jävlar, det är skitmånga! Schonazi, Kikko, Pjupp, Heidi, Jesper, Rickard och Marika! -> två tjejer, det värmer.


TACK för ett förbannat bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0